Behamin.blogsky.com

سلام به شما دوستان, به وبلاگ من خوش آمدید!!

Behamin.blogsky.com

سلام به شما دوستان, به وبلاگ من خوش آمدید!!

سلام به همگی دوستای بی وفا جز ساغر جون و کیمیا جون که تو وبلاگشون رفتم و 

خیلی هم جالب بود ولی ای دوستای بی وفا راستش شما که نظر ندادین من رفتم چند تا موبلاگ جدید باز کردم امیدوارم تو اینها برین و حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتما نظر بذارین!! 

در مورد جاستین بیبر:JB-news.mihanblog.com 

در مورد دانلود اهنگ: mu4B.mihanblog.com 

در مورد خاطرات و... در مورد خودم: the-friends.mihanblog.com 

ای دوستان عزیز حداقل توی این وبلاگام برین دیگه و نظر هم بذارین.لطططططفا

نظرات 4 + ارسال نظر
ghazale شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

salam khaharjooni khoobi che veblaget toop shode rasti chejoori manam mitoonam chat bax bezaram yadam bede khahajooni

من خودم نذاشتم وقتی قالب وبلاگمو عوض کردم اونم اومد راستی مطلب دیگه چی بذارم؟راستی تو این وبلاگ ها هم برو مال منن:
the-friends.mihanblog.com
JB-news.mihanblog.com
mu4b.mihanblog.com
نظر نشه فراموش!

کیمیا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://kimkat.blogsky.com/tabiatdarmangar.blogsky.com

بهی جووووووووون!
من خیلی دوست دارم دختره ی بد جنس!(بوس!)
یه وب جدید ساختم!درمورد درمان بیماری ها با گیاهان دارویی و کمک های گیاهخواری به سلامت بدن انسان.حتما به اونجا برو و امید وارم که از مطالبش خوشت بیاد!
www.tabiatdarmangar.blogsky.com
نظر نشه فراموش!

ساغر سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:15 ب.ظ http://saghy.blogsky.com

بهامین جون.مطلب جدید گذاشتم باب میل تو.نظر بدی.

کیمیا جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ http://kimkat.blogsky.com/tabiatdarmangar.blogsky.com


چرا مطلب جدید واسه وب های
the-friend.blogfa.comوbehamin.blogfa.com نمی ذاری؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد